Záruka a reklamácia
Záruka na tovar
Na všetky produkty Fanshopu HC Slovan Bratislava, ktoré si zakúpite, sa vzťahuje 2 ročná záručná doba.
Taktiež máte možnosť vrátenia tovaru v lehote do 14 (kalendárnych alebo pracovných) dní od zakúpenia, v prípade, že Vám doručený tovar nevyhovuje (veľkosť, materiál, iný dôvod). V tomto prípade musí byť splnená podmienka - neporušený stav tovaru (nepoškodený, nenosený, nepoužívaný).
Personalizované produkty (s vlastným menom a číslom) nie je možné vrátiť.
Reklamácia
Reklamovať (vrátiť) tovar môžete bez udania dôvodu (do 14 dní), v prípade, že ste ho nijako neznehodnotili, podľa uvedeného návodu :
- Informujte nás o probléme telefonicky alebo emailom
E-mail : fanshop@hcslovan.sk
Telefón : +421 910 765 542
- Vrátenie reklamovaného tovaru prostredníctvom :
- kamennej predajne Fanshopu HC Slovan Bratislava – osobne
- pošty na adresu (priložiť vyplnený Sprievodný list)
Sprievodný list
Adresa doručenia:
Unity SK s.r.o.
Vápenná 15
82104 Bratislava
- Priebeh reklamácie
- po obdŕžaní reklamovaného tovaru sa tovar zasiela k dodávateľovi na posúdenie nedostatkov
- dĺžka trvania reklamácie je 30 kalendárnych dní
- po vyriešení reklamácie Vás budeme kontaktovať
- v prípade akýchkoľvek otázok ohľadne reklamácie nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky
- Výsledok reklamácie
- Dodávateľ reklamáciu uznáva – bude Vám doručený nový tovar; v prípade nedostatku daného tovaru Vám bude ponúknutý peňažný poukaz (na nákup iných produktov) alebo vrátenie peňazí
- Dodávateľ reklamáciu neuznáva – v tomto prípade Vám bude vrátený Vami zaslaný výrobok, nakoľko na základe výsledku analýzy bol reklamovaný produkt vyhodnotený ako chybný, vplyvom zlého používania (kvalita a spracovanie výrobku nemali vplyv na momentálny stav)
- Opakovaná reklamácia – máte nárok na vrátenie peňazí (3-krát reklamovaný výrobok)